Rozlomity klub Košice

miesto kde to naozaj žije lezením , don't stop climbing

Informácie o lezeckej stene: LEZECKÁ STENA ROZLOMITY
    Facebook profil lezeckej steny: FACEBOOK LEZECKÁ STENA ROZLOMITY
    NOVÝ ESHOP - lezecký obchod: ESHOP ROZLOMITY SPORT
Okt

Psotkov memoriál – 28 ročník

Pridané uživateľom Jerry

100_1304Pri lezení na Malý Ľadový štít 12.09.(Cesta k slnku) Luky viackrát nadhodil, že by išiel na Psotkáč, ale sám  nepôjde. A tak ja, somár starý som nás 14 septebra prihlásil a zaplatil štartovné po 15 EUR, lebo po 15.09. bolo štartovné dvojnásobné.

Až pri vyplňovaní prihlášky som si uvedomil, že ubehlo 28 rokov, čo som behal Psotkov memoriál (1.ročník), a že som toho roku nič nenabehal (od Kubíňaku som bol behať len 2 krát). No keďže masochizmus je základnou charakteristikou horolezectva, v piatok 12.10.2012 cca o 16,00 vyrážame v zostave Lukáč Joščák, Michal Nagy a mladý Števo Lipták z Košíc do Tatier.

Peter Tobák vyrazil samostatne o hodinu skôr. Pohodlný odvoz na Sliezsky dom autom výrazne urýchlil náš príchod k pivku. Po prezentácii a ubytovaní sme záverečnú športovú prípravu začali už na izbe Demänovkou. Potom sme v príprave pokračovali v reštaurácii počas večere a po nej, kde sme do záverečnej stihli dať po 7 piviek (celkom chutný Kozel 10° po 1,5 éčiek). Potom sme ešte v bare dali do páru jeden Prazdroj 12°, ale cena 2,3 éčka a blížiaca sa polnoc nás odradila o ďalšej prípravy.

Ráno sme sa zobudili do “optimálneho počasia”. Silný vietor, dážď, hmla a teplota 4°C. Po raňajkách na povzbudenie sme dali po hlte Demänovky (Luky Ja). Štart sa posunul o hodinu, čo bolo dobré riešenie. Prestalo pršať, vietor sa utíšil, a dokonca v Kvetnici, na Poľskom hrebeni a pod Širokou aj svietilo väčšinou slnko. Štartovalo sa po dvoch s 30 s intervalom, prvých dvoch odštartovali o 10,00, posledný o 10:20:30.

Limit pre zhošené podmienky stanovili na 5,5 hod, (3 časovky) resp. 4,5 hod (2 časovky). Sneh bol v hornej časti Kvetnice pod Poľským hrebeňom, v celom severe, zostup z Prielomu (cca 400 m), celá druhá časovka a miestami aj na chodníku zo Zbojníckej chaty. Bolo natiahnutých 5 fixov. Ale aj nižšie položené trasy boli v hmle vlhké a dosť šmykľavé. Vďaka zanebanej príprave a podmienkam aké boli som bojoval sám so sebou v podstate už od Večného dažďa až po Sliezsky dom.

Bez prípravy absolvovať tento pretek je veľmi náročné, ale podarilo sa nám všetkým štyrom splniť limit. Luky skončil v kategórii muži 31., Števo 25., Peter 41 z celkového počtu 42.  Ja som skončil v kategórii veteráni nad 50 rokov 6. z 11. Žien bolo 10, Celkovo bolo 81 štartujúcich, ďalšie kategórie boli veteráni 40~50 rokov, horský bežci do 40 rokov a horský bežci na 40 rokov. Po príchode sme hneď začali s regeneráciou pivkom, Jägermajster, zbytok Demänovky, Horec. Cca o 19-tej vyhlásenie výsledkov, Paľo Barabáš s ukážkami svojích filmov a záver v bare horských vodcov a tesne pred polnocou spať. Ráno raňajky, zbaliť sa, a Lukyho dobrý nápad ísť pešo k autu. Po desiatich minútach ho to už prešlo, ale došli sme až k autu.

Unavený Magi.

1. M-BEAR Hovorí,

Krásne Magi, každý je taký starý, aké kokotiny robí :-)

2. Sisa Hovorí,

Magi super vykon gratulujeme :-)

3. Lukáš Hovorí,

Parádne bolo, skvelá zostava a sranda so starým psom Magim. Nabudúce prisľúbil účasť aj Arpi, to by bol skvelý parťák aj na kvalifikáciu (8 pivečiek… :D ) aj na beh. Hore zdar!

4. LEiKO Hovorí,

Kvalifikaciu by som dal aj ja ;-) pekne chlapci kalap dolu

5. Marián Hovorí,

Určite skvelá akcia, parádne čítanie! Nazdravie :)

Pridať komentár

Nepodpísané príspevky a komentáre nebudu schválené.

"Hádam si chlap a stojíš za svojim názorom !!!"